آنها و شماها !

بخشی از فعالین سیاسی و مدنی ایرانی به نشانه تحقیر و تمسخر طرفداران ولایت مطلقه فقیه عکس زیر را به صورت گسترده انتشار داده‌اند. من با دیدن این عکس یک بار دیگر به خودم گفتم که:
اتفاقا اینها در پایبندی به باورهای غلطشان تا الان صادق بوده‌اند، اینها همانهایی هستند که می‌گفتند اقتصاد مال خر است و از همان روز اول تا به امروز ثابت قدم شعار مرگ بر تمام دنیا سر می‌دهند. اینها همانهایی هستند که از روز اول گفته‌اند که دشمن دمکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان و … بعنوان تولیدات سیاسی غربی هستند و به بانگ آشکار اعلان نموده‌اند که به‌دنبال برپایی حکومت اسلامی هستند.از ٣٨ سال پیش تا به امروز، من و شمایی که مخالف این رژیم هستیم یک بار هم به شک نیافتاده‌ایم که اینان چه و که هستند اما!
شمایی که دیروز گروگان گیر بودید و از روی دیوار سفارتها بالا می‌رفتید و دست اینها را در نقص حقوق بشر از پشت می‌بستید، شماهایی که شعار مرگ برآمریکا و اروپا می‌گویید اما خود دو تابعیتی هستید یا فرزندانتان در آمریکا و اروپا مشغول تحصیل و سرمایه‌گذاری هستند، شماهایی که در موقع انتخابات از دمکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان و روابط با دنیای غرب می‌گویید اما پس از انتخاب شدنتان، در مقابل مرگ و تباهی مردمان ایران خفه خون می‌گیرید. شماهایی که هر روز فایل اختلاس و فساد یکی‌تون رو می‌شه و در مقابل اخم” آقا ” تمامی این ارزشهای بشری را به لجن می‌کشید و کلاه یا دم شرعی براشون می‌سازید( دمکراسی دینی و …)، شماهایی که از روابط با اروپا و آمریکا سخن می‌گویید اما برای پرتاب موشکی که بر روی آن شعار” مرگ بر اسرائیل” ( کشوری که برای آمریکا و اروپا خط قرمز است) نوشته شده، صلوات بلند می‌فرستید و خود را سپاهی‌تر از اینها معرفی می‌کنید، شماهایی که هیچ منبایی ندارید و در 40 سال گذشته در قبال رنج و زخم مردمان فلک‌زده‌ی ایرانی ” مکاره‌ای” بیش نبوده‌اید. شماهایی که فقط ثابت کرده‌اید که دکاندار خوبی هستید و بس. شماهایی که…
من صداقت آنها را در باور غلطشان برای آینده ایران مفیدتر و به صرفه‌تر می‌دانم تا شیادی، دوپهلوگری و مکارگی شما دوزیستان…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *