جمهوری اسلامی و چگونگی برخورد با آن در یک #رشتو

1- ج.ا یک حکومت #استبدادی_قبیله‌ای است که چهل سال است با انحصار مطلق، هیچ راهی برای هیچ شهروند/گروه/ حزب و سازمانی نگذاشته‌است. اما ثابت شده که سران رژیم در صورت وجود قهر و جبر حاضر به نوشیدن جام زهر هم هستند.
2- در سال 2012 در #کنفرانس_پراگ از ضرورت #برخورد_تشکیلاتی با این رژیم گفتم، چنین رژیمی در چنین دوره‌ای همزمان با فشار خارجی و فشار داخلی، لازم است سیلی محکمی هم بخورد و بهتر است این سیلی را خود مردم و قبل از دیگران بزنند، چونکه از هر نظر به نفع مردم و آینده ایران خواهد بود.
3- برخورد تشکیلاتی در این لحظه حساس، به مردم نیرو و امید تازه‌ای خواهد بخشید،#ضریب_امید_به_آینده‌ را نزد جوانان ارتقاء خواهد داد و توجه جهانیان را بیشتر به مخالفین میدانی رژیم ج.ا در داخل جلب خواهد کرد.
4- برخود با رژیم می‌تواند از اماکن و امکانات نظامی تا دولتی را شامل شود. اما قبل از چنین اقدامی لازم است #هسته‌های_تشکیلاتی تشکیل شوند، در این خصوص می‌شود از تجربه مناطقی چون #كوردستان و#اهواز و #بلوچستان که نسبت به مناطق مرکزی آماده‌تر و متشکل‌ترند، آموخت.
5- روزهای بسیار سختتری در انتظار رژیم است، به همان میزان هم مردم بیش از پیش از سوی رژیم سرکوب و تحت فشار قرار خواهند گرفت. مسلح شدن مردم بویژه جوانان مبارز و آزادی‌خواه حق مردم است و #دفاع_ازخوددربرابرسرکوبگران باید در اولویت قرار بگیرد.
6- بر این باورم که رژیم وارد یک جنگ تمام عیار نخواهد شد. اساسا ج.ا فاقد #عایقبندی_امنیتی کافی و لازم برای رویاروشدن با بخشی از خاورمیانه و غرب است، ولی به منظور تخریب تاسیسات و زیرساختهای نظامی ایران به‌ خاطر آینده، احتمال حمله به تاسیسات نظامی و مشکوک رژیم از سوی یک ائتلاف هست.
7- در میدان ماندن متشکل می‌تواند از میزان هزینه‌ها و خسارات بر مردم بکاهد. #مناطق_حاشیه_ایرانبطور عموم و کوردستان بطور ویژه، می‌توانند نقش مهمی در برخورد تشکیلاتی با رژیم داشته‌ باشند. اما این مستلزم همراهی و همصدایی تمامی آزادیخواهان است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *