موشکهای پاسداران بیمارستان و محلهای مسکونی را هدف قرار داده است

– پیشرفت، یک حرکت همه‌جانبه و چند بعدی است. #انقلاب_مشروطه_ایران و انقلاب ژاپن، شروع و راه‌اندازی صنعت #خودروسازی در ایران و کره جنوبی تقریبا همزمان بوده‌اند. به عاقبت ژاپن و کره جنوبی و ایران نگاهی بیندازید!
– مگر جمهوری اسلامی ایران توانسته در صنایع و تجهیزات پزشکی، خودروسازی، کشاورزی، الکتریک، دیجیتال و بسیاری دیگر از جوانب دیگر، پیشرفت کرده و از کشورهای دیگر پیشی بگیرد تا امروز بتوان به صنعت #موشک‌_پرانی #سپاه_پاسداران اعتماد کامل کرد و با قاطعیت گفت که هر شش #موشک به همان ساختمان یا منطقه مورد نظر اثابت کرده‌اند؟
– یعنی واقعا هنوز در برتری نظامی کشورهای غربی و حتی اسرائیل بر جمهوری اسلامی به یقین نرسیده‌ام؟ و باید حتما این تقابل نظامی را تجربه کنیم تا ثابت کنیم که و چه هستیم و توانانمان چقدر است؟ نمی‌شود از طرق دیگر میزان توان و پیشرفت ایران را به جهان نشان داد؟ نمی‌شود با جهان دوست بود و با همسایه‌ها متحد؟ این چگونه سیاست و عقلیتی است که با ونزوئلا – در آمریکای جنوبی- می‌توان همکاری داشت ولی با کشور همسایه نه؟ همسایه‌ای که دینش اسلام است و هر ساله صدها هزار ایرانی برای انجام #مراسم_حج به آن کشور سفر می‌کنند!
– مگر سپاه پاسداران و ملیشیای وابسته‌اشان در عراق و سوریه حضور میدانی و فیزیکی ندارند؟ چرا سپاه با تمامی امکانات پیشرفته و نقطه یاب و لجستیکی خود همزمان با برخورداری از پشتیبانی نیروهای ارتش عراق و سوریه و بین‌الملل توانایی از بین بردن داعش را ندارد ولی از جهتی دیگر باید قبول کرد که سپاه سید علی #خامنه‌ایی از #کرمانشان می‌تواند داعش را در عمق خاک سوریه منهدم کند؟
– آیا می‌دانید که بهای ساخت این قارقارکها را کودکان و مردم مناطق محروم ایران پرداخته‌اند؟
پ.ن: برگفته از فیسبوک خانم ویکتوریا آزاد
یک نویسنده و روزنامه‌نگار سوری در گفتگو با تلویزیون ان آر تی گفت: سپاه پاسداران با شلیک 6موشک به دیرالزور، یک بیمارستان و محلهای مسکونی و چند مدرسه محل استقرار پناهندگان را هدف قرار داده است.
عامر هویدی روزنامه‌نگار سوری گفت: من خودم اهل دیرالزور هستم. پاسداران رژیم ایران با 6موشک بیمارستان نوری السعید و همچنین منطقه بادیه میادین و منطقه دیگری را هدف قرار داده‌اند. آنها همچنین چند مدرسه را مورد اصابت قرار دادند که سرپناهی برای آوارگان در این منطقه بود.
وی افزود این موشکها داعش را هدف قرار نداد. عکس تمامی مناطقی که مورد هدف قرار گرفته و اسناد آن موجود است. سؤال این است که مقرهای داعش که گفته می‌شود هدف 6موشک پاسداران رژیم ایران در استان دیرالزور قرار گرفته، کجاست؟
عامر هویدی در مصاحبه با ان آر تی تأکید کرد محلهایی که هدف موشکهای پاسداران قرار گرفته محلهای مسکونی هستند، تروریسم رژیم ایران دست کمی از ترویسم داعش در رابطه با مردم غیرنظامی ندارد… این حملات هیچ نقطه‌یی از تجمعات نیروهای داعش را هدف قرار نداده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *