سرزمین سوخته

✍️ کاوه آهنگری

اغلب بی‌سوادان چفیه به گردن که حتی دیپلم هم نداشتند، به کردستان آمدند، کشتند و جنایت کردند تا سرشانه هاشان ستاره‌باران شود و بعداز خوش خدمتی به رهبر نشسته در جماران، در قبای سردار به تهران و شهرهای مرکزی برگردند.
تصور کنید هر تشنه ی نام و مالی از مرکز به کردستان آمد، از شیره جان و از خون کرد و کردستان قدحی سرکشید و با نام سردار به مرکز برگشت.
فکر نکنید که منظورم فقط سپاهی‌ها و بسیجی‌ها هستند، نه، بلکه اساتید دانشگاه، تئوریسینها، سلبریتیها و شومن ها، روزنامه‌نگاران، هنرمندان، و حتی بازاری و شوفر و دلال و بقال و … همه و همه آمدند و کردستان را نردبان صعود خود کردند.
اگرچه بر این باورم که جمهوری اسلامی به دلیل ویژگیهای ذاتی خود، حتی بدون وجود یک مخالف، باز هم از بین خواهد رفت. اما اگر همه با هم نابود نشویم و فردایی باشد، قطعا کردستان پله ترقی بسیجیهای کراواتی و غیرکراواتی نخواهد بود.
فدرالیسم راه حلیست که می تواند در فردای ایران بدون جمهوری اسلامی، دست چنین استثمارگر و استعمارگرانی را از اشغال خاک و سرکشیدن خون حاشیه کوتاه کند.

#ندای_زاگرس#فدرالیسم #ایران_فدرال #تکثر #رنگین_کمان #همزیستی #عدم_تمرکز #صلح #دمکراسی_توافقی #حاکمیت_مشترک #ایران #ندای_زاگرس
#کاوه_آهنگری #کاوه_ئاهەنگەری
@kawahangari
#nedaye_zagros
@neday_zagros

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *